2007-09-13

More SC2 4 u

Caso não tenham carregado no link que é o título, aqui está ele.
Pequenos pormenores que possam interessar aos terran players que aqui frequentam o blog (visto que sou o único protoss e ainda não foi visto um bom zerg -_-):
->Ghost. 100 minerals, 100 gas, 2 food (an increase from SC1), they do 32 damage to fleshy units. Snipe does 150 damage, has a cool down but does not cost mana.
Os ghosts agora são verdadeiros anti-infantaria (32 dano, ui ui ui).
->Siege tank. 200 minerals, 125/150 gas, 3 food, harder to spam tanks. 15 damage in un-siege mode, +15 against armor. 50 damage in siege mode, +50 to armor.
100 de dano em siege mode contra unidades grandes! WTF!
->Cobra. 125 minerals, 50 gas, 35 sec, 2 food. Does 10 base damage, +25 to armored, gains +5 to weapons, shoots on the move, hits ground and air. Thats 50 damage to most air units and ground units, while microing for a low cost, sweet. Range is about 5. cobra has 130 hp, range 5, weapon speed normal.
Não sei de onde vêm os 50 de dano, mas mesmo assim, esta unidade parece ser muito boa.
->Predator. Attack weapon is called flurry, 4 damage, range 7, attack speed normal. It shoots 4 at a time, maybe it will be good against mutalisks ? only hits air. It can still move in interceptor mode and shoots down almost any projectile, good at protecting BC. Doesnt just stop air shots, can block stalkers shots at ground units and stuff. Presumably good against static defense. 100 minerals, 50 gas, 2 food, 42 sec. 3 sec to switch modes.
Interessante no mínimo.

Ah, e aparentemente o escudo do immortal funciona de modo a que qualquer ataque que dê mais de 10 de dano, seja reduzido a 10 de dano. Basicamente, enquanto tiver escudo, o immortal não leva mais do que 10 de dano.

No comments: